salam manis buat semua...

    Banyak benda yang tersirat mahu pun yang tersurat..berjalan dan terus berjalan walaupun kadang kala .. rebah..cuba bangun mencari kekuatan diri..mengharapkan sesuatu keajaiban tiba..entah lah mana hilang semua tu..aku sendiri pun tak pasti..mungkin aku kena belajar lagi erti sebuah kehidupan.Alhamdullilah..Maha Pencipta kurnia kan aku kehidupan yang cukup indah untuk aku nikmati..Syukur Pada Mu.....  
Tetap di langkah ini
Menemani hariku                                       
 Menjadi sebuah cerita
Yang tak akan ku lupa
Apapun yang terjadi
Aku yakini nanti
Inginku wujudkan mimpi
Yang ingin aku raih
Sandarkan diri ini
Dalam tujuan hati
Mengiringi langkahku yang berarti
Biarkan bintang menjadi teman
Di dalam mimpiku berkhayal
Biarkan bintang menjadi teman
Jadikan malam ku sempurna
Sandarkan diri ini
Dalam tujuan hati
Mengiringi langkahku yang berarti
Biarkan bintang menjadi teman
 

Comments

Popular posts from this blog

:)

achummmm........

jumaat yg indah